انتظار هم خیلی بده هم خیلی سخته نمیدونم چه کنم.............

سلام سلام            

میخوام از تو ( ببخشید خودمونی شدم ) بپرسم که نظرت چیه ؟؟؟ حالا گوش بده

آخه این انصافه که آدم واسه دیدن یه نفر و با اون بودن باید اینقدر زجر بکشه  ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

       شاعر چند تا بیت با حال گفته پایین میگم لینکشم میزارم اگه دوست داشتی دانلود کنید

           این منه عاشق هر روز منتظر غروب    تا اون روز که بیای می دوزم چشم به در

                                     بیایو ببینی منتظرم با چشم تر 

          ای دله تنها بسه چشم انتظاری          من موندمو شبهام و شبهایه بی قراری

        چرا تنهام میزاری          باز اون چشات دوباره اومد به یادم     باز اون نگات منو داده به بادم 

                                       خدا برس به دادم         ای خدا برس به دادم

اینم لینکش :

http://www.bia2music.com/modules.php?name=News&file=article&sid=918

توصیه می کنم حتمآ دانلود کن

 حالا نگاه کنید ببینید چندتا انتظار و منتظر تو این شعر هم  هست .................................

اون وقت اونی که همش تو انتظاره چی به سرش میاد و من که برام سخته و هیچ کاری هم          نمی تونم انجام بدم و شماها هم در مورد انتظار عوضی نظر بدین هم راه حلی هست بگید    هر جی ناسزا ( همون فحشه  به این انتظار .......)  

                 انتظاااااااااااااار مرسی مرسی

*راستش دلیل زیاد ننوشتنم اینه که فارسی حال ندارم بنویسم ولی از این به بعد سعی می کنم بنویسم چون کسی که  من باهاش درد و دل می کردم می خواد جایی بره مجبورم بنویسم

**راستی اون یکی یادداشت و برداشتم که بتونی بزاری تو  لینک ها   

نظرات 9 + ارسال نظر
من چهارشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 06:51 ق.ظ

عزیز دلم،گور بابای انتظار فقط خودم فقط خودت

من چهارشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 06:56 ق.ظ

منتظر،می دونی اونقدر سخته اونقدر بدجنسه که نمی خواد تموم شه

مهسا چهارشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 07:07 ق.ظ http://lolllipop.blogsky.com

وقتی شبا خوابت نمی بره،گوسفندارو بشمار
وقتی پشت چراغ قرمزی ثانیه ها رو
ولی نمی دونم انتظار رو باید چی کار کرد

من پنج‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:51 ب.ظ

حق نداری با من اینکارو کنی،دلمو بسوزونی،کاری نمی شه کرد،دلم هم تنگه هم گرفته هم اینکه...............

من پنج‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:52 ب.ظ

خودم بر میدارم،این انتظار رو باید کمکم کنی آخه سنگینه،زورم نمی رسه

یه بنده خدا یکشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 04:34 ب.ظ http://karvane2004.persianblog.ir

سلام خوفی؟؟؟؟ کنکور چه کردی؟؟؟ چی قبول شدی؟؟؟!!!!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:28 ق.ظ

man پنج‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:19 ب.ظ

chera ınghadr ınja delgıre,ye chızı benvıs toshşınhame etefagh oftad vase man ke khaıly mohem o be yad mondanı boddddddddddddddddd

پردیس چهارشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:43 ق.ظ

ببخشید اقا!!!
مهندس رسیدی وبلاگ رو هم باپ کن !! کپک زد وبلاگتون....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد